Celovite rešitve

Smo agencija kompletnega projekta;  pri projektu vas popolnoma razbremenimo organizacijskih zadev, tako da sodelujete lahko le kot strokovni sodelavec oz. nadzorujete izvedbo projekta.

Smo agencija posameznih segmentov projekta, tedaj smo v organizatorsko strokovno ali tehnično pomoč.

 
Praviloma iz običajnega napravimo nenavadno in naša edina skrb je, da zadovoljimo želje in potrebe naročnika. 
 
V našem pristopu poiščemo, izpostavimo in izkoristimo učinke posameznih področij, ter tako ponudimo optimalno celovito rešitev izdelano po  meri.
 
Naj vam navedemo nekaj primerov iz naših bogatih referenc kako pristopimo k dogodku in oblikujemo rešitev:

1. Vizualno doživetje

Muzejski prostori so lepi, mirni, tihi in nudijo čudovit ambient. Zato so tudi izredno zaželeni in primerni za izvedbo poslovnih dogodkov. A v tovrstnih kulturnih ustanovah se organizator velikokrat sreča z omejenim dostopom pri postavitvi tehnične opreme, saj poseganje v prostor ni možno.

S tehnično opremo in kvalitetno podporo lahko gostom priredimo pravo doživetje in vplivamo na vse čute. V monumentalnem Naturhistorische Museum, ki se nahaja v središču Dunaja, smo dobili nalogo predstaviti slovensko turistično ponudbo na atraktiven način več kot 700 gostom.

Rešitev: V Agenciji Promo smo izdelali veliko projekcijsko piramido, jo obesili pod strop muzeja in nanjo s štirih strani projicirali atraktivne video posnetke. Tako so bili posnetki vidni vsem gostom brez kakršnegakoli poseganja v prostor. Portal muzeja smo osvetlili v barvah Slovenske turistične organizacije in na pročelje projicirali logotip prireditve.

2. V objemu gozda

Obletnica podjetja je častitljiv dogodek in odlična priložnost za predstavitev mejnikov razvoja in uspehov podjetja ter strategije prihodnosti. Ob tej priložnosti želi naročnik gostom predstaviti zgodovino, razvoj, proizvode ali storitve v enem večeru in enem mestu. Tako smo poslovni svet podjetja, ki je obeležilo svojo 20. obletnico, postavili v okolje, kjer domujejo njihovi proizvodi (žage, sekire,…) v gozd. Zgodbo je pripovedovala moderatorka …..

Nedaleč stran od velikega mesta, sredi zelenega gozda, po urejeni makadamski cesti vodi pot do gozdne livade, kjer je postavljen pravljično beli paviljon Unicommerce. Ko gostje izstopijo iz avtobusa se ustavijo za trenutek in si ogledajo gozd okoli sebe. Nahajajo se sredi zelenega travnika pod bukovim gozdom.

Počasi se pripravlja večer. Gozdni škratje in vile se počasi odpravljajo spat. A nenadoma jih obisk predrami. Škratje so vedno radi ponagajali drvarjem in naključnim obiskovalcem gozda: skrili nahrbtnik, sekiro ali klobuk, gospodičnam podarili košarico gozdnih sadežev ali prinesli rožico,…

Rešitev: Za naročnika smo zasnovali celotno idejno zasnovo dogodka, scenarij prireditve, komunikacijske elemente (tiskovna konferenca, tiskovine :najavno pismo, vabilo, jedilni listi),  nastopajoče in večerno animacijo s škratjo družino. Gozdne vile pa so poskrbele, da nihče ni ostal praznih rok.

3. Avantura barv

Za letno srečanje zaposlenih ali t.i. cycle meeting z družabnim team building programom je bila izbrana barvita pokrajina Istra. Ta zeleni polotok, tako idealen za nove izzive in raziskovanja. V štirih dneh druženja so se udeleženci srečevali z bogato istrsko kulturno in naravno dediščino.

Želja naročnika je bila po napornih predavanjih pripraviti sproščen, neobičajen team building program.

Ljudje smo izrazito barvna bitja, saj barve vidimo, čutimo, slišimo in vsrkavamo zato smo program zasnovali tako, da so nas obkrožale barve Istre. Zelena Istra nas je napajala z občutkom udobja in sproščenosti, modra Istra pa z veseljem in optimizmom.

Na prvi jesenski dan, ko se narava odene v čudovite barve so gostje tudi sami zavihteli čopič in se podali v AVANTURO BARV.

Skupaj s simpatično slikarko je vseh 45 udeležencev na morski obali ustvarjalo 45 slik. V avanturi barv, izredno interaktivnem programu, je vsak udeleženec soustvaril vse slike. Ena za vse in vsi za eno.

Ustvarjanju je sledila slikarska razstava v prostorih podjetja.

  • 240
  • 554
  • 505
  • 496
  • 264
  • 304
  • 480
  • 481